fredag, oktober 28, 2005

Flatline vs. Silencio?



Så var det över. För den här gången. Visserligen bara den andra kursen men jag har svårt att se hur någon kurs ska kunna slå den. Underbart projketarbete, underhållande föreläsningar och lärare. Nice.

Projekt HandMate blev lyckat. Är stolt över gruppen och vad den har åstakommit. David skulle ha varit stolt han också om han vetat. Tack Rob, Pär, André, Cash o stress-patrik för alla roliga timmar i förtvivlan, särskilt vår natt tillsammans. Hoppas vi får anledning att göra om den.

På is... inte lika bra som ice, ice baby. =(

Nu diskuteras inspelningsfunktionen på mobiler. Den man kan använda för att spela in ett samtal. Särdeles dum funktion, men ack så rolig. Bra som bevis. *haha*

You can take the smålänning out of småland, but you can't take småland out of the smålänning.

Tack för musiken. En natt vid msn och musik som blev den första i min mp3:s historia. På ett år har min Muvo bara innehållit talböcker. Men nu gör basen i mina plugs stegen lättare i höstmörkret. Attans så bra!

Ja e råttvakt. Fyra råttor och ett akvarie.

Pianolirare. En vit flygel på vättern? En gittar med seinfeldavsnitt projicerade på insidan av kroppen. Oh så vackert!

Nu ska jag vända upp-och-ner på min Flatline. Me like Sambuca.

English Summary:
HandMates Rocks!

1 Comments:

At 11:24 em, Blogger Therese said...

Vascheguuuu Jonte ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home