torsdag, december 22, 2005

sista inlägget?


kaninbil

Hmm, guds tecken. Jag bad om ett, fick tre. Den första uppenbarelsen var ett nu på en tidsangivare på ettans buss som blev Nu. Kanske inte låter så stort. Det andra är msn som kastar mig hjälplöst ut från kommunikationens underbara värld. Gud så det retar mig att det tredje tecknet spårlöst försvunnit ur mitt minne. Kanske min vapendragare och snygga sällskaps herre kan påminna mig?

"she put him out, like the burnin' end of a midnight cigarette. She brooke his heart..."

Ja, långt är det till allt. Eller alla. Särskilt till routern som förser mig med internet. Borde ändra lite i stadsplaneringen, eller köpa antenn.

"livin my life in a slow hell, different girl every night in the hotel"

Julklappshandeln på gång. Några köpta de flesta återstår. Liksom sidorna i de böcker ja räknat med att läsa ut till slutet av årets första vecka. Julshoppade mat dock vilket var kuligt. Åt av den goda julmaten som man kommer va sanslöst trött på om en vecka eller två. Men nu e d fint. Kollade på dodgeball också, med något hackande ljud. Kul där.

(kanske bör påminnas att kursiverade texterna är slumpvist utplacerade utan mening eller mål...)

Sista inlägget utan substans i jonatans blogg nu, hedan efter (hedan?) ska intressefaktorn stiga me minst två. Den utväxt, som om den är tätare än i mitt fall kallas skägg, ska rakas och håret ska formas med klibb-klabb som hjälpmedel. Skjortan, som ligger i tvättmaskinen, ska strykas och passas in med ett par stiligare byxor än de slashasbyxor som för tillfället döljer mina, ganska, raka(de?) ben. Tänderna borstas extra noga och naglarna filas för att prestera maximalt när de smeker över pavilions tangentsats. Öronen toppsas med annat fabrikat än eldorado och deon ska flöda. Satan så bra d ska bli... eller så blir d ba en vanlig jävla blog, fast utan svordommar så att även de yngre kan få läsa...

English Summary:
Give me a hug. Or 15.

5 Comments:

At 1:23 fm, Blogger Marie said...

Guds tecken? Sådant ska man vara försiktig med :P...särskilt om man dessutom svär, då kan Gud få för sig att jäklas tillbaka lite ( nu hoppas jag på att hela kristna jkpg inte blir heligt förbannade och fördömer mig för all framtid).
Substans eller inte spelar mindre roll, huvudsaken är inte sättet man säger det. nu vet jag inte ens själv va ja säger. zzzz...

 
At 11:38 fm, Blogger Robban said...

Ja eldorado produkter bör ej föras in i öraet...inte ens topsar! Tänk efter så komemr du på den tredje grejen!

All you need is my uhn tiss uhn tiss uhn tiss.... Va?

 
At 11:34 em, Blogger Magnus said...

du kan inte lura oss att de kursiva små texterna är slumpvist utplacerade... Jag har klurat ut ganska många vid det här laget, jonte!

 
At 1:42 em, Blogger Marie said...

God Jul! aningens sent kanske, men juldagen är ju också jul =)

 
At 8:30 em, Blogger Marie said...

tja...centrum sråt på listan just nu, tyvärr :(, men vi lär väl inte komma in.

 

Skicka en kommentar

<< Home