lördag, december 17, 2005

Sista andetaget?


Så gick saaben i graven... =( kommer saknas men attans var dyr han va.

Endast datorns surr hördes och sömnen var djup. Fredagkväll och för mycke planer. En tanke om en svängom med en älva eller bara en stund för musik. Ett uppvaknande till ett humör som inte var som det borde. En dusch, en klippning och en gäspnung framför msn innan L43 och mat tinade upp hjärtat och magen. Viltköttbullar och gucca innan promenaden påbörjades. En promenad som skulle få ett oväntat slut. En bil med allt för få lysen och med avsaknad av dörrhandtag och en god vän som innehåll blev min räddning från kyla och värme. En glad karl till en tillställning med harry och bruna kakor. En trevlig sammansättning av människor men avsaknad av kramar. En promenad till en promenad till ett hus. Bra dans på ett dansgolv och avsaknaden av begåvningsreserven var 0. Bra kväll kort och gott.

"ni var väl inte ens födda på 90-talet..." joru, s-märken o cola o massa rök.

MSN. Beroende kan man inte bli. Rykten går, jag vet, men det är bara rykten. Tack för hjälpen rob. Kunde inte vänta. Men min dator är allergisk mot msn, likt kayman mot darin, och webmsn är min kontakt med världen. Men tro inte det funkar för det. Nej då. Men nu kommer det bli lite roligare, även om driftsäkerheten består.

Hello, is it me you looking for? I can see it in your eyes, I can see it in your smile...

H-O-C-K-E-Y HOCKEY! Men attans va illa ute jag var när jag tippade serien i september. Gå gärna tillbaka till min historiska första blog och läs mitt elit-tips som var allt annat än elit-kvalitet på. Leksand som trea, södertälje mitt i tabellen och brynäs ohjälpligt sist. Oj då. Hockey kl 11 är en annan märklig företeelse. Men lite spännande.. hrm...

juju...

Så kallar tvätten. Kontig dag det kommer bli. Alltid fel dag det partajas. Men men... är nog en mening med det. Finns någon som är smartare...

English Summary:
This machine aint runnin' no more.

2 Comments:

At 1:23 em, Blogger Robban said...

Högst upp på min inte-lista:
1.Darin
2.Begåvningsreserven

Ja det var en rolig kväll, men en del underliga karraktärer. Inte nämna namn men jag säger bara ....&Jerry!

 
At 8:04 em, Blogger Marie said...

ahja, men du tippade iaf rätt lag i topp och de är ju de enda som räknas.. stämingsförstörandet är fölåtet ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home