lördag, december 03, 2005

Ta av kavajen?



Jag tar av mig min kavaj. Sparkar av mig båda skorna. Sedan spottar jag ut snusen (har verkligen ingen snus) sa "min sköna får ja lov?". Så crazy... me like-a-lot. Tok-kulig fest. Julmat först. Sedan "så ska det låta"-pryl me musik o grejjer... Sedan sa min far: "och nu ska min son som e tillbaka på besök sjunga en låt som han sjöng i idolauditionen" och gav mig en mick och bandet kompade.... sjöng "stand by me" och såg glad ut innan festen övergick till livemusik o dans. Särdeles trevlig sådan BTW.. som Grebbestad fast utan... jo, utan. Allt för sent upphörde det hela och V70:n med sångaren transporterade oss hem. Sweet kväll med trevligt folk.

ja vill, ja vill, ja vill...

English Summary:
Party-party!

2 Comments:

At 12:24 em, Blogger Therese said...

:O har du sökt till Idol? Och jag har aldrig fått höra en låt? Hörde minsann att Carro fått det :O

 
At 11:36 fm, Blogger Mysan said...

hon va vacker, han va stolt, rak i ryggen som en fura det va sommar det va glädje...lalalalalala...
Fick en flashback ifrån midsommar i skärgårn! mm :)

Ser fram emot en idolrepris! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home