fredag, februari 23, 2007

5 Down 2 To Go

Så hade fem veckor gått. Och nu den första 5-dagars. Veckan visslade förbi utan att jag hann greppa den och i avsaknad av mitt anteckningsblock har jag svårt att minnas exakt vad jag gjort. Intervjuat människor och presenterat mitt arbete med att samla information till det kommande projektet. Idag var det Tores tur att bli intervjuad.

Tore är Laboratoriechef på SKL, dvs högsta chefen. Hans övergripande syn på verksamheten plus det faktum att han arbetat i organisationen i dryga 30 år gjorde hans tankar och åsikter mycket värdefulla. Jag har nu pratat och intervjuat anställda på samtliga nivåer.

Veckans sista två dagar spenderades till viss del hos fotograferna på SKL. Inför kameraköpet hade de många intressanta tips att komma med. Nu kan jag massa mer än innan men har mycket att lära. Börjar i helgen. Alex kan få stå ut med en hel del dumma frågor. Men frågar man inget...

Dagens Lärdom:
EN av alla saker jag lärde om kameror är att de är tunga och kan ta lika fula som snygga bilder.

1 Comments:

At 6:54 em, Blogger Mia said...

Nejdå! inte så länge du inte har nåt emot blodiga köttsår :)

 

Skicka en kommentar

<< Home