måndag, februari 19, 2007

Besök på praktiken

En dag har gått. Fyra dagar återstår till vad som kan bli min första hela vecka på SKL. Och idag fick jag besök.

Morgan kom och hälsade på. Vi satt på mitt kontor och hade en trevlig stund, diskuterandes kommunikation, höghastighetskameror och om att "alltid utgå från greppet kring klubban". Alltid återgå till basic. Det var trevligt att få en glimt av högskolevärlden nu när man varit ute i "verkligheten" så länge att det nästa känns som man alltid jobbat. Kommer bli svårt att slita sig.

Imorgon hoppas jag på att få träffa några linköpingskollegor över en semla. Dessutom har jag det stora arbetet att sammanställa mitt arbete med kommunikationsplanen hitills och presentera den för SKL:s kommunikationsgrupp. Viktigt att det blir rätt.

Dagens lärdom:
Bli rik. Bli chef.

2 Comments:

At 10:49 em, Blogger Mia said...

Hmm, du har en poäng där... Nästa gång du har ont ska jag bara skratta ;) Btw, rik och chef låter bra! puss puss

 
At 5:16 fm, Blogger melisa del moral said...

hello, hope everything is fine over there. See you later!

 

Skicka en kommentar

<< Home