torsdag, januari 26, 2006

mäss-smör då eller?




nu bestämmer han sig nog snart...

Mycke battles nu... 1-1 i betapet mot den lilla blonda flickan efter storord som ASYL och OPAR. Fick stryk i första trots CIVILIST pga av den ytterst tveksamma regeln "tidsavdrag". *suck* Väntar gör också PS2-kampen i NHL 06. Två kombatanter och haussad match. Media, supportrar, ägare. Alla bidrar till stämningen inför kampen. Stämning som kan skäras med kniv. Må bäste man vinna!

han är så snuppig...

Vilken märklig onsdag det utvecklade sig till. Dramor (kvinnor inblandade så klart) i de flestas fall, endast jag som stod utan trassel just denna kväll. Skönt. En trevlig värdinna, och gruppmedlem/uppgiftspal, på en trevlig husfest som dock inte blev helt enligt planerna. Lite kort kan jag tycka. Kort var däremot inte kvällen som slutade med en två-timmars diskusion (mest kayman som diskuterade i för si) om politik, globalisering och damer. Grym respekt för debattören då mycket smart befinner si innanför pannbenet där, god människosyn dessutom. Bra kille. O så snygg sen, inte konstigt han kallas "the heratbreaker", inte lätt att hålla dem undan... Hemma 5 å stök i huset som ledde till en attackerande jonatan på torsdagseftermiddagen. I ordform dock. Få se om saker och ting ordnar upp sig nu...

ingen post-it-blog den här gången... =(

satan, missat thin lizzy hela mitt liv.. =(

söt häst... =(

mäss-mör eller mes-smör? kaviaar eller kav(v)iarr? lakrits eller la(c)krits?

Tre saker som jag ska göra på styrelsehelgen
*förtära något starkt
*prata känslor me herr ordf.
*bada bastu/pool

6 Comments:

At 11:47 em, Anonymous Anonym said...

kan tycka att du förtjänar att förlora efter att ha sabbat PORSCHE på spelplanen. Men du leder väl busligan, lr hur var d...lär ju behövas i en PS-match kan ja tro.

(ja kommer vinna..typ nu)

 
At 12:01 fm, Blogger Jonatan said...

230-150.. 2-1 i matcher =)

 
At 12:05 em, Blogger Robban said...

Oj vilken kväll säger jag bara! Synd att just kåren-delen blev lite pajj av mascarasprut bl.a.! Ja jag kanske tog debatten till onödiga höjder, kan ha haft nåt med whiskeyn att göra..jag vet inte!:)

 
At 2:08 em, Blogger Caroline said...

Jag trodde att vi var klara med diskussionen om hur saker och ting ska uttalas, man måste ju gå till källan för att få det rätta svaret. Och där säger man mäss-mör... :)

 
At 3:46 em, Anonymous Anonym said...

o vafasen är OPAR för ord...egentligen? tiss för betapets ordböcker. nu ska ja plugga SAOL hela helgen.

 
At 8:55 em, Anonymous Anonym said...

Du är dattad: http://blogg.moderskeppet.se/arkiv/2006/5-saker-jag-ar-bra-pa/

 

Skicka en kommentar

<< Home