söndag, november 13, 2005

Sova sovsäck?



Har en del idoler...

Snart är det dags för en promenad i mörkret. Runt en förgiftad sjö med en god vän. Kan det bli bättre? A, skulle va en fika på Clara's då möjligtvis. Vill också. Fast bestämd är jag, och en bestämd Jonatan är särdeles bestämd. Så det så. Promenader är bra har jag hört. Smart tjej.

I en sovsäck sover man... - Johan

En missad tid. Som följd av en fest som aldrig ville ta slut. Sov skönt. Go säng. Det hela började dock lugnt och fint med en whiskey och en gitarr. En kille som jag bakom den senare spelandes "Your Song" (it's a little bit funny, this feeling inside) med den glasögonprydde mannen bakom pianot. Fler låtar avklarades för att följas av en skjuts till restaurangen me Sir Simon som namn. Mellanöl och oxfilépasta. Band och rock 'n' roll. Mer öl och mer fest. Så långt var tiden inte missad. Tiden som bestämts med den madrassbeklädda sängen. Det var då det gick som det var planerat att det inte skulle gå. Fest. Nä, skulle ju inte dit. Visste ju d. Sov lite i a f. Bra. O kul. Rätt stökigt me... Go säng.

Va va d ja sa?

Kaniner borde inte få tänder. Familjens gnagare har, likt en kaninj*vel, bitit av kabeln som för bilden från mitt kära PlayStation till teven. Helt vanlig är varken kabeln eller kaninen. Vill ha tillbaka katten istället. Det kommer bli det första jag gör så fort jag hittat en bra lägenhet. Köper katt.

Get Fuzzy - kan inte låta bli att skratta trots att tidningen är sönderläst. =)

Dammiddag på gång. Det ska bli... ...intressant. Skönt att minnet är som en isglass som smälter bort. Kommer nog ta ett tag dock. Doc. Vista Kulle i solsken, längesen...

Seinfeld. Längtar ju så. Snart, snart...

English Summary:
Sleeping bag in a room with a view. A hat of gold.

2 Comments:

At 6:00 em, Blogger Robban said...

Kaniner är ren och skär ondska de tänker lixom inte på de andra i sin omgivning! Ja claras, lite nervöst...Det är inte nervöst att promenera

 
At 11:03 em, Blogger Therese said...

Kaniner säger du, missade du dom som var här inne på festen igår? :D 2st i kaninutklädnad, heett..ehm.
Så, hur gick det med promenaden? Rätt skönt, om än rätt kallt skulle jag tippa på?
Klart du skulle komma förbi här en stund jue.. Stökigt var det definitivt. Shit, mitt rum var katastrof imorse :P
Katt ska det vara men jag undrar vad det är Jonatan är så bestämd med..?
kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home