torsdag, mars 08, 2007

Separationsångest.

Separationsångest? Jo, helt klart.

Dagen har bestått av att fota, intervjua och skriva lite. Imorgon är sista dagen och då ska jag bli intervjuad. Få sitta på andra sidan. Annars har det varit något jag verkligen gillat, att intervjua människor och försöka fånga deras uppfattning med pennan. Att sedan försöka göra något bra av det känns roligt och jag hoppas att min och gruppens arbete ska göra nytta på SKL.

I Linköpingslägenheten har jag skaffat vuxenpoäng. Gett mig själv ont i ryggen genom en ordentlig flyttstädning och lagat kladdkaka. Kladdkakan blev dock till chokladkaka och jag är något nervös över hur den kommer smaka. Till den serveras vaniljsås och hallon/blåbär/granatäppleinnehåll. Tar med nötkross med, alltid gott.

Kollade på Borat när jag fixade och donade. Helt ok och något speciella människor i den. Dock mest oklart vad som är regisserat och inte. Det mesta på det första i guess.

Dagens lärdom:
Tiden går fort när man har roligt.

1 Comments:

At 1:37 em, Blogger Robban said...

Borat är the grej! Klart en del är regisserat men det är ju många delar som är på riktigt..Han har ju trots allt blivit anmäld av en del personer i filmen, t.o.m. en hel by i Ungern! Killarna i husbilen är ju några som atämt honom, och de är ju nästan värst i filmen! Föresten vill jag att du gör publicitet för min blogg!:)

 

Skicka en kommentar

<< Home