torsdag, mars 08, 2007

Meanie





Idag gäller det för reklam-kusen. Tvåa senast. Hästen är mer än en galopphäst, mer än en fyrbent springare. Hästen bär mitt varumärke, Meanie. Efter stjärnana Farriers Softtail (uppkallade efter en av det legendariska Harley Davidsons modeller) var det dags för nästa mc-häst. Red Hunter och Savage på kö men Farriers Meanie var född, och uppkallade efter min Mean Streak, eller rättare sagt mitt namn på min Mean Streak, Meanie.



Så se till och vinn nu hästskrälle, det kanske ger fler besökare till hemsidan...
meanie.se



"Novapage mångas spik
Ivan sitter även upp på Sto Novas
NOVAPAGE i V4-2. Det treåriga fuxastoet som tränas av Tommy Gustafsson är redan singelstreckad i många förhandstips. Hon har bara startat en gång, den 15 februari men visade direkt, med en andraplacering efter Vodka Luge, att hon blir något att räkna med.Det är ett rejält och välbyggt sto som man har vissa förväntningar på inför de klassiska löpningarna, bland annat Dianalöpning på Täby i juni.– Hon är i mycket fin form och jag tror på bra chans. Värst emot kan nog Madeleine Smiths Farrier’s Meanie vara vilken gjorde ett bra debutlopp. Jag hoppas verkligen att banan blir tävlingsmässig i morgon. För Novapages del är det viktigt med det här loppet för att erhålla ett formtal samt lite mer erfarenhet. Sedan kan hon ta det lugnt ett tag innan matchningen för de stora löpningarna börjar, förklarar Tommy."

Dagens lärdom:
Ju tidigare man går upp, desto senare kommer man hemifrån.