måndag, februari 06, 2006

tidig morgon dålig morgon?

[här skulle det legat en bild på en vw bubbla med typ massa flyttkartonger (IKEA) på taket, meningen att symbolisera min IKEA-ångest och mitt flyttsug]

1 hour and 8 minutes encounting

Flyttdagboken rullar vidare med ikea-mys, elgiganten-fasa och planeringstrubbel. Ekonomiskt blir det tufft då mycket ska köpas för dyra pengar men ett lika oroväckande problem är inredningen. Sängfrågan och lösning av frys och fläkt gnager i tankarna. Hur har man råd och hur får man tid? kommer bli spännande, var så säker.

En diskare att diskutera vattenkokare med är aldrig fel...

Profetfrågan kan jag tycka är otäckt uppförstorad. Vem äger rätten till yttrandefrihet och vilka medel helgas av vilka åsikter och trosuppfattningar.

En tidig morgon behöver inte vara en dålig morgon...

Mycket sport just nu. Seger i korpen-innebandyn, seger i korp-hockeybockeyn, svacka för lokala hockeylaget(?) och ett tälje klart för kval. Sen närmar ju sig den där os-tävlingen, va det nu kan tänkas vara....

2 Comments:

At 7:11 em, Anonymous Anonym said...

gissa prylen:
-energibesparande
-effektivare uppvärmning

flytten kommer gå bra, soff- och sängdjungeln på ikea borde (haha, lite småkul.. bord-e...suck) ha ett bra exemplar o köksfläkt gick ju med kolfilter...lr vad hette det?
inget fel på tidig morgon, har jag med märkt :)

 
At 8:57 em, Blogger Mysan said...

Ikea kan visserligen bli dyrt (fast inte om man ser till vad man får) men det e ju dock svinskoj :)

Föresten, tidig morgon = bra morgon kan jag tycka!

Sweet!

 

Skicka en kommentar

<< Home