onsdag, februari 22, 2006

bus eller godis?

shake rattle 'n' roll..

Sitter med godispåsen i knäet, eller i teven egentligen. Likt romerska bågar, gelehallon och turkiskpeppar frestas jag av dagens os-schema. Obeskrivligt trött och med en lätt stress hängandes över mig njuter jag av farten som bjuds på isen nere i turin. Sverige-Schweiz var bara början på en hockeykväll utan dess like. Sällan förr har en sådan koncentration av stjärnor gått på is samma dag i samma turnering. Extas...

Easy Living...

Så gick en epok i graven. Saabepoken. 3500 rikare men en saab fattigare... blandade känslor helt klart men blir nog till att tröstköpa en teve någon dag. Då snöfallet var tungt och bilen klädd i sommarskrud kom dom dock bara 20 meter med den så den står fortfarande på min gata. Ska lägga ägarbytespappren på posten imon.

sömn är vad jag behöver.. och en kram.

2 Comments:

At 12:31 fm, Blogger Therese said...

kraaaaaaam!!

 
At 10:47 fm, Anonymous Anonym said...

instämmer m föregående.

kram.

 

Skicka en kommentar

<< Home