tisdag, april 03, 2007

Ont i ryggen

Facebook. Kul ställe. Boysen hade rätt, hur har jag kunnat missa? Nog för att det är galet många communitys "där ute" men känns som detta kan bli stort. Kan slå lunarstorm... (finns det kvar?)

Att sova borta kan vara kul. Inte i mjuka sängar dock... Galet ont i ryggen och med tabletter och liniment gör jag så gott jag kan för att hålla mig stående. Alltid är det något...



Vad är grejjen med ring-a-ling-programmen? Nog för att dom inte kostar något att producera men vad hittar dom sin publik? och var hittar dom sina programledare?



Kunde inte låta bli att testa second life me på tal om communities... rätt cool bortsett från att min dator knappt klarade att driva festligheterna. Sprang på nån tjej från frankrike och försökte köra ett varv med en bil. Gick sådär, men kul ändå... Royal Rasmuson är numer mitt alter-ego, i a f på second life... c yah?



Det är något visst med stockholm. För mig mest positiva erfarenheter. Skönaste skilldringarna från kungliga hufvudstaden står dock tunnelbane-estradören från norr för på tunnel-banan.blogspot.com



Dagens lärdom:
Liniment fungerar genom att smärtan den orsakar får en att glömma den smärta man hade tidigare...

2 Comments:

At 5:48 em, Blogger Therese said...

Hisskaffe äger! :P

 
At 6:10 em, Anonymous Anonym said...

asså! så tar du missen. Så jävla .....!

 

Skicka en kommentar

<< Home