torsdag, september 28, 2006

buddha?



Ambitiös. Det är precis vad jag är tills jag får chansen att utföra det jag planerat. Det kan t ex vara på lektionen där man får en uppgift. Man börjar spåna redan innan läraren tackat för sig, utanför klassrummet läggs dispositionen i ordning och på vägen hem funderar man på inledningen. Sedan kommer man hem, slår på tv:n och lägger sig på soffan. Man slås av att man innan man lämnade lägenheten bestämde sig för att städa så fort man kommit hem och sedan sortera filmerna. Sen blir man utmattad av att tänka på allt man borde göra och sluter ögonen, låter sig fångas av dröm-världen och vaknar en evighet senare alldeles för seg för att göra annat än slötitta på tv:n. Märkligt det där...

Tävlingen på Jonatan;JKPG
Just d, mangan vann tävlingen om vad som sades mellan rå-skinnet och flintisen. "Jag vet att du i hemlighet drömmer om att ha Andrea Pirlos hårsvall, din fucking munk. Jag vet också att du vill byta dina fula Renault mot en Ferrari och att du spyr upp sniglarna för att du vill äta parmesan, prosciutto och mozzarella!" - utgår dock från att detta är en fri översättning. Tröstpriset går till den första tjejen som gav sig in i tävlingen för sitt bidrag på det troligaste språket, om än obscent. En hästsko kommer delas ut.

English Summary:
Ambi***-something.

2 Comments:

At 7:01 em, Blogger Magnus said...

YES!!!

 
At 12:26 fm, Anonymous Anonym said...

med tanke på den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,856084,00.html, vill jag lägga in en protest :P.

 

Skicka en kommentar

<< Home