måndag, september 18, 2006

blev det någon skillnad?


ok, favvo i repris men talande...

otålig som jag är funderar jag över om det blivit någon skillnad sen igår. och visst, köttbullarna stektes lite snabbare och var lite godare, tv:n visar lite bättre program och pm:et har kommit lite längre. jag var lite snyggare i spegeln imorse och dammet i lägenheten hade förflyttat sig från den vänstra delen till den högra och ser dessutom mindre ut. teflonet i kastrullen tålde lite mer av metall-gaffeln och mjölken hade visst lite längre kvar innan den gick ut. gitarren var lite mer stämd och räkningarna var lite lägre.

men jag har ont i halsen. det kan väl ändå inte vara alliansens fel? dom har ju inte tillträtt än...

English Summary:
Structual communication needs strong organizational culture. i guess...

3 Comments:

At 9:42 em, Blogger Mysan said...

tålamod min vän, tålamod

"Rome wasn´t built in a day"

 
At 11:02 em, Blogger Jens said...

det är klart att det är alliansens fel att du har ont i halsen idag. Det är liksom det som är en av konsekvenserna av att man var på en lyckad valvaka.

 
At 11:11 fm, Blogger Jay said...

Allt rött blir blått, som taget från telenorreklamen. FYYYYYY

 

Skicka en kommentar

<< Home