lördag, september 16, 2006

burnin love?



Sköljer ansiktet med kallt vatten och möter mitt eget ansikte i spegeln. nyvaken och fortfarande dimmigt yr och dålig världsuppfattning. 8 timmars sömn och väntande frukost, ändå kraftlös. sover rätt, äter rätt och motionerar. de faktorer som ger en pigg kropp, och en pigg knopp. nu sitter jag i min 70-talssoffa, tittat växlande på skärmen o växlande på tv:n (en fantastisk amerikansk idrottsfilm om basebollsnubben med kärleksbekymmer), allt annat än pigg. Runt mig har jag vännen, stök, referenslitteratur och tomhet. Fast tomheten är nog i huvudet om man ska vara riktigt ärlig. Svårt att formulera, svårt att diskutera och svårt att reflektera. Svårt att vara pigg.

English Summary:
Lighten up.

2 Comments:

At 6:22 fm, Blogger Therese said...

Va glad! =) Kram och gonatt!

 
At 3:38 em, Blogger Mysan said...

Hakuna matata!!

Ett gott skratt och DJUP sömn är bästa kuren!!

laters..

 

Skicka en kommentar

<< Home