torsdag, juli 13, 2006

kommer du tillbaka?


När jag att vid den där ån tittade jag inte bakåt. men om man ändå vill det så finns allt på print. här på Jonatan;JKPG.

http://wetterlind.blogspot.com/2005_10_01_wetterlind_archive.html

"Tack för musiken. En natt vid msn och musik som blev den första i min mp3:s historia. På ett år har min Muvo bara innehållit talböcker. Men nu gör basen i mina plugs stegen lättare i höstmörkret. Attans så bra!" - Nu är det dokumentärer och talböcker som gäller igen.


http://wetterlind.blogspot.com/2005_11_01_wetterlind_archive.html

"Så låg snön äntligen där. Jag visste inte att jag saknade den, att jag behövde den men det gjorde jag. Den lyser upp och ger ett lugnt och mysigt intryck. Knaket under fötterna när man går och kylan i kinderna. Lite får man klaga när man fryser men fryser gör man ändå mindre när det är snö. Åtminstone känns det så och det är väl känslorna som gäller? Dom man ska följa? Kallt blir varmt. Novembers sista dag och 2 timmar återstår. Sedan är det årets sista månad med allt vad det innebär. Lucia, jul och nyår. Trevliga tillställningar allihop. Åtminstone var det så. Då. Förr. Kanske i år också, det återstår att se. Mycket återstår att se om man ser framåt. Snart fredag och tenta. Återstår att se hur det går. Återstår att se vart livet tar vägen med jonatan. Sväng då. En hand i en dröm som ställer till det..." - Some things never change, but turns.

Snart musicerande me emi, ska bli mys...

English Summary:
I just love that car;Hard to let it go.Will you be back?

1 Comments:

At 6:48 em, Anonymous Anonym said...

Klart jag kommer tillbaka med bilen så du får köra den lite till.
Mvh Blom

 

Skicka en kommentar

<< Home