onsdag, juli 12, 2006

the laguage of hell?


Vid ett av sina besök "over there" hamnade min far i en butik där butiksinnehavaren droppade svenska fraser när de gick runt bland hyllorna. farsan undrade om mannen hade svenska släktingar och han förklarade att hans föräldrar kom från sverige. vidare berättade han "När jag var liten tvingade min far mig att lära mig svenska men min bror slapp." När han frågade sin far varför just han och inte hans lillebror behövde lära sig det märkliga språket svenska fick han till svar

" 'cause that the language they use in hell, and that is where you gonna end up..."
Så, sitter här bland hästskor o annat järn. i nya mp3-spelaren rullar ngn kriminalroman om ett brott på rosenbad. Den andra romanen på kort tid. tidigare var det ett av connely's mästerverk som fördrev tiden. hästskor har vi i mängder. vår leverantör erbjuder inte mindre än 800 modeller... lägg därtill höger/vänster och upp till 14 olika strl per skotyp så får ni litet grepp om vad man har i lager. en sko väger ca 400 gram och paketeras 30/kartong. tunga grejjor. dessutom har vi ca 40 kartonger per strl i lager då de köps från holland o inte skickas på en sekund direkt. tungt, mycke o i järn. eller aluminium. pris? från 20 kr/st till 250 kr/st... 4 per häst...
English Summary:
Horseshoes is heavy shit.

1 Comments:

At 10:45 fm, Blogger Jay said...

Sverige, helvete? Hmm det är kallt här

 

Skicka en kommentar

<< Home