tisdag, januari 23, 2007

Första kvällen och koll på vägen

Efter att lämnat packningen var det som sagt dags för en tur till stan och shopping. Ett gäng timmar senare, än tyngre andning och en jacka, en kavaj, en skjorta, en mössa, ett par vantar, en t-shirt och en tröja rikare och en del pengamässigt fattigare återvände jag till mitt nya hem. Fyllde kylen med det godaste närbutiken hade att bjuda och skyndade ut på min testpromenad för att utröna tidsåtgången att spatsera till praktikplatsen. 20 minuter blev resultatet vilket var 2 minuter kortare än vad bussen skulle ta på sig. Och 40 spänn billigare.

Ett sittbart kök är jag inte van vid. Kanske äts pizzan där i sällskap med datorn och Mr Bond. James Bond.

5 Comments:

At 10:53 em, Blogger Mia said...

Lite ont om hundar i lägenheten, men himla fint ändå... ;) puss!

 
At 2:56 fm, Blogger Jens said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 2:59 fm, Blogger Jens said...

Tjena Pysen.

Bond är ett bra alternativ till iblandbo nu när du slipper mig.

O ta bussen din stekare.
puss

 
At 11:59 fm, Anonymous Anonym said...

Hellu pojken!
Så du är i stan där man blir bränd på fingrarna ;) Du får ha det så kul där uppe, vi får höras någon dag! PUSS

 
At 1:41 em, Anonymous Anonym said...

Hehe ser ju helt okej ut däruppe =)

Värsta utrymmet jämfört med kungsgatan ;)

Hoppas du får en bra månad och krya på dig. Saknar dig på vänsterbacken,hehe

 

Skicka en kommentar

<< Home