tisdag, januari 23, 2007

Praktikdagboken 23/1

Så har jag äntligen anlänt till min "nya" stad Linköping. Med tunga andetag har jag hunnit installera mig (och datorn) i lägenheten och lunchat med morfar. Jag har även åkt till SKL för att kolla så jag säkert hittar. Långt med bil men förhoppningsvis kortare att gå, något jag ska forska i under eftermiddagen. En provpromenad fram och tillbaka är inplanerad. Men först är det en tur till stan som lockar för apotekbesök och kanske lite shopping. Dåligt slö av medicinerna men hoppas på att vakna till av kylan.

Kameran ska me.

Dagens prakiklärdom:
Det är skillnad på c-ring och y-ring. (inte praktik då men ändå...)

1 Comments:

At 5:29 em, Anonymous Anonym said...

Jonte, vad är det för dumheter du hittar på med läckande lunga när man inte är där och ser till dig. Skärpning och ta nu en käpp och klä dig varmt när du nu kanske då börjar traska till praktikplatsen. Må väl

 

Skicka en kommentar

<< Home