torsdag, augusti 31, 2006

vem fan e kafka?




fuckin jävla kuk-jury... - miss tondöv

Så var en ny säsong igång. En säsong av blivande stjärnor, wanna-bees och självinsiktslösa falsksjungande loosers. För det är väl det de är, loosers? Eller är de starka? Starka som tar sig dit, köar och går in och sjunger för en jury trots uppenbara brister i talang? Jag vet inte, men många borde blivit varnade. Om jag någonsin får för mig att dra dit (igen?) så varna mig om jag inte håller måttet...

Som en iskall vind drog förkylningen in över jonatans kropp. likt en lämmel sprang jag vidare tills det tog stop. jag hann fram och det var värt det men ack vad jag får betala dyrt nu. hostan gör mig trött men det är inte det enda...

Blir så trött...
...på att findus-pajen alltid tar slut innan den mättat och att pizzan aldrig tar slut.
...på min egen oförmåga att hålla ordning och reda kring mig. förvaring?
...på att Jonas Jonson Brunk har fått en egen stadsdel i New York (Bronx) men inte jag.
...på att inte allt bara blir som det ska.

English Summary:
atjoooooo....