måndag, augusti 28, 2006

segerdans?


English Summary:
Hoh hah!

4 Comments:

At 11:19 fm, Anonymous Anonym said...

Åh mina kära indianer! Jag är ledsen att jag inte kunde medverka och det var inte utan att jag skanade er. Hoppas allt gick fint ändå utan min eminenta medverkan.

 
At 5:59 em, Blogger Jonatan said...

=) lungan, gick rätt ok ändå men vi kommer va grymmast på tisdag, då är du väl me?

 
At 6:59 em, Blogger Andrea said...

Strålande jobbat tycker jag ju, den snyggaste av alla till och med trots att likheten med Eiffeltornet kanske föll bort en aning? :D Men vad gör det när man kan visa upp detta snygga palats?

 
At 7:19 em, Anonymous Anonym said...

Det är givet, bara biljetten som fattas mig än så länge och kanske fina coctailkläder (?!), men vi kör så det ryker! Jag är laddad!

 

Skicka en kommentar

<< Home