torsdag, maj 18, 2006

huset?




Vad har man lärt sig i livet egentligen? ibland påminns man om vad man har kvar att lära. att sträcka sig men ändå inte nå är galet vanligt i livet. Har köpt en ikea-pall för ändamålet.. funkar på en del. att bita ihop och inte ge upp är en sak jag trodde jag lärt mig. Att släppa saker som inte fungerar och gå vidare. Årets (2005) första månad och provet kom.. provet gick åt helvete men nog lärde jag mig en del. en del om hur man fungerar som tänkande varelse. om att vara ledsen men släppa och gå vidare. om att tillåta sig att vara dowm men resa sig och se fördelarna. enkelt? me not think so.. att sms:a om saken löser då inget... irl lika lite... tänk inte på det, gå vidare.... allt löser si..

fuck it

English Summary:
Potatoes, sour creme and a sms....

3 Comments:

At 8:20 fm, Anonymous Anonym said...

allt löser sig? för vem då, kan man undra.

 
At 12:03 em, Blogger Jonatan said...

allt löser si alltid för alla.. ba vägen dit som e =(

 
At 12:19 em, Blogger Jonatan said...

och potatoes och sour creme syftar inte till chips, gud förbjude, utan midsommar mat =)

 

Skicka en kommentar

<< Home